mandag den 6. april 2009

Det kommer indefra

For den ene er himlen grå
for den anden er den blå
og det er den samme himmel,
de kikker på ……….

Alt godt kommer indefra. Lykken kommer ikke svævende igennem luften, eller bringes på et sølvfad af en potentiel kæreste. Den ligger ikke i et par nye højhælede sko eller på forsædet af en ny bil med 6 cylindre. Lykke og harmoni kommer indefra, det er en beslutning, man tager. Og så skal man øve sig, træne. På et tidspunkt bliver man rigtig god til det.

4 kommentarer:

  1. Vi ved det godt, ja vi ved det godt. Men det er så svært, så svært. Dog godt at blive mindet om det. Hilsen Vib

    SvarSlet
  2. Godt skrevet. Det er faktisk rigtigt det har jeg også fundet ud af. Men hvorfor fandt man ikke ud af det for 20 år siden, så kunne man have undgået mange fejltagelser, og et par ægteskaber?
    Anne

    SvarSlet
  3. Er det egentlig ikke bare noget tøsesludder? Findes lykke overhovedet? Enhver er vel lykkelig med god mad og drikke, interessant sex og mange penge. Er det mere indviklet, det tror jeg ikke.
    vh. Arne

    SvarSlet
  4. Tak for jeres kommentarer, det er altid interessant at få reaktioner, synes jeg. Og Arne, jeg respekterer din mening, selvom jeg mener, at du tager så grueligt fejl. En god dag til jer alle.

    SvarSlet