torsdag den 22. oktober 2009

Luk vinduet, der er blevet klaget

Byen har været død i dag. 1.799 af de 1.800 indbyggere forlod byen. Schæferen lukkede og barikerede døren til sit værelse. Udenfor kørte bilerne dobbelt så hurtigt som de tilladte 50 km/t og alle med air con'en på recirkulation.

Okay, jeg ved godt, at der var lidt meget hvidløg på den pizza i går. Kender I det? Man har virkelig fået overdrevet det, dagen efter har man sådan en stærk smag i munden, og man får masser af plads alle steder. Jeg har f.eks. aldrig før set en medarbejder i Netto betjene kasseapparatet med så strakte arme som i dag.

Hvordan kan noget, der smager så godt, lugte så ubehageligt dagen efter?

Jeg holdt mig indendørs det meste af dagen. Politiet kikkede forbi, og jeg tænkte, at nu havde de sgu opdaget mig; men de bad mig bare om at lukke vinduet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar