tirsdag den 24. marts 2009

Jeg er klar til at tage afsted i morgen!

Her i min Viasat/Telia bredbåndspakke kører i øjeblikket, hver uge, ”Spain, on the Road again”, hvor de fire medvirkende rejser og spiser sig igennem det skønne Spanien.

Selvom Claudia Bassols og Gwyneth Paltrow er usædvanlig smukke og dejlige at se på, så må jeg indrømme, at det faktisk er den pragtfulde mad, der får mig til at savle (måske er jeg ved at blive gammel?).

Den hygge i at køre fra by til by, se stedets seværdigheder og spise steder med den bedste mad, formidler TV-serien på fornem vis. Jeg er sådan set klar til at tage af sted i morgen!

Udover Bassols og Paltrow medvirker den herlige lune kok, restaurant-indehaver, kogebogsforfatter og vært på TV programmet ”Iron Chef America” Mario Batali, samt madanmelderen og skribenten, den direkte og kontante, Mark Bittman. Begge to, ifølge min TV skærm, så hyggelige, at jeg til hver en tid gerne ville have dem med på en fisketur.

Se nærmere på http://www.claudiabassols.com/, og http://www.spainontheroadagain.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar